x

Foto

Ένα νέο ξεκίνημα για την εμβληματική σειρά της Square Enix.



Σας αρέσει αυτό το θέμα;;;
Τρόποι Κοινοποίησης:
URL:
BBCode:
HTML:

Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα

  • Παρακολούθηση αυτού του θέματος

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

#1
Fuera de lνnea
GAMSgr
Την / Το Σαβ 10 Δεκ - 11:18:26


avatar


Ιδρυτής
Ένα νέο ξεκίνημα για την εμβληματική σειρά της Square Enix. 
Έχουν περάσει σχεδόν τριάντα χρόνια από την κυκλοφορία του Final Fantasy, μιας δημιουργίας που έμελλε να αλλάξει την πορεία της Square Enix, αλλά και ολόκληρης της gaming βιομηχανίας. Στο διάστημα αυτό η σειρά πέρασε ποτέ δεν παρέμεινε στάσιμη, με εξαίρεση ενδεχομένως τα πρώτα κεφάλαιά της, τα οποία στηρίζονταν στους ίδιους περίπου gameplay μηχανισμούς. Η πιο κομβική κυκλοφορία ήταν αναμφισβήτητα το Final Fantasy VII, ένα από τα καλύτερα games όλων των εποχών ανεξαρτήτως [size=18]genre, αλλά και το πρώτο που διατέθηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά.[/size]

Μέχρι το Final Fantasy XIII η Square Enix έχαιρε της εκτίμησης όλων των φίλων της σειράς στην πορεία όμως το... γυαλί άρχισε σιγά σιγά να ραγίζει. Αρκετοί παίκτες δεν μπορούσαν να χωνέψουν την γραμμική ροή του, αλλά και την γενικότερη προσπάθεια “δυτικοποίησης” του Final Fantasy brand. Αυτό που κάποιοι πιθανόν να αγνοούν είναι ότι στην έβδομη γενιά κονσολών άρχισαν να βγαίνουν όλα και περισσότερα “δυτικά” RPG, όπως το Mass Effect, το Dragon Age, το Elder Scrolls IV: Oblivion, ενώ αντίθετα τα JRPG άρχισαν σταδιακά να χάνουν την παλιά αίγλη τους. Το μόνο τελικά που έκανε η Square Enix ήταν να ακολουθήσει το πνεύμα των ημερών και να αναζωογονήσει το παλαιολιθικό gameplay της σειράς. Κανείς δεν αντιλέγει ότι το Final Fantasy XIII, είχε αρκετά ελαττώματα, εντούτοις οφείλουμε να επικροτήσουμε την προσπάθεια ανανέωσης, στην οποία προέβη η ιαπωνική εταιρεία.

Ερχόμαστε τώρα στο Final Fantasy XV, το οποίο όπως και το Final Fantasy XIII, έρχεται για να διχάσει τους σκληροπυρηνικούς φίλους της σειράς, αλλά και για να προσεγγίσει ένα νέο κοινό. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα από τα πολυαναμενόμενα games των τελευταίων ετών που αναπτύσσονταν για 10 ολόκληρα χρόνια (αρχικά με την επωνυμία Final Fantasy Versus XIII). Σε αυτό συντελείται η πλήρης “δυτικοποίηση” της σειράς και η αποπομπή όλων των παραδοσιακών JRPG στοιχείων, αρχής γενομένης με το σύστημα μάχης. Πριν την κυκλοφορία του είχαν ήδη προηγηθεί αρκετά demo (Episode Duscae και Platinum) που μας έδωσαν μια πρόγευση των όσων θα επακολουθούσαν. Το Final Fantasy που γνωρίσαμε αλλάζει πλέον σελίδα και υπόσχεται μια νέα εμπειρία στα πρότυπα των υπολοίπων Action RPG της αγοράς. Πάμε λοιπόν να “γνωρίσουμε” καλύτερα το μεγαλεπήβολο αυτό project της Square Enix και να δούμε αν εν τέλει η ιαπωνική εταιρεία θα δικαιωθεί για τις ριψοκίνδυνες και παράτολμες επιλογές της. 

Οι τρεις σωματοφύλακες
To 15o κεφάλαιο της σειράς λαμβάνει χώρα στον κόσμο του Eos και έχει αρκετά κοινά στοιχεία όσον αφορά το lore με τα Final Fantasy Type-0 και την τριλογία Final Fantasy XIII, καθώς ανήκει στην θεματική ενότητα Fabula Nova Crystallis. Πριν ξεκινήσετε την περιπέτειά σας έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε ένα σύντομο tutorial, το οποίο θα αναλάβει να σας μυήσει στο σύστημα μάχης, αλλά και σε κάποια βασικά στοιχεία, όσον αφορά το lore και το συνολικό σεναριακό υπόβαθρο. Σύντομα θα διαπιστώσετε ότι ο κόσμος του Eos χωρίζεται σε διάφορες ηπείρους και παράλληλα θα γνωρίσετε τα βασίλεια του. Οι δύο παρατάξεις που παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο είναι το βασίλειο του Lucis και το βασίλειο του Niflheim.



Tα δύο βασίλεια βρίσκονται σε πόλεμο εδώ και αρκετά χρόνια και για να είμαστε ακριβείς το Niflheim έχει καταφέρει να υποτάξει σχεδόν ολόκληρο το Eos. To Lucis αντιστέκεται σθεναρά, χάρις στις φιλότιμες προσπάθειες της δυναστείας των Caelum και του γενναίου βασιλιά του, αλλά κάποια στιγμή αναγκάζεται να υποκύψει στις πιέσεις του Niflheim. Πλέον η μόνη ειρηνευτική διέξοδος για τους γενναίους υπερασπιστές του Lucis είναι μια πολιτική ένωση με το Niflheim. Για τον σκοπό αυτό ο Noctis Lucis Caelum, ο πρίγκηπας του Lucis, καλείται να παντρευτεί την Lady Lunafreya από το βασίλειο Tenebrae, το οποίο με τη σειρά του έχει ορκιστεί πίστη και υποτέλεια στο Niflheim. 

Ο Noctis Lucis Caelum (θα τον αποκαλούμε Noctis χάριν συντομίας) αποτελεί τον μοναδικό playableχαρακτήρα στο Final Fantasy XV και η πρώτη σας αποστολή είναι να μεταβείτε στο βασίλειο του Accordo, όπου και πρόκειται να τελεστεί ο γάμος σας με την Lady Lunafreya. Στην αποστολή αυτή σας συντροφεύουν οι τρεις πιστοί σας φίλοι, ο Gladiolus Amicita, o Ignis Scienta και ο Prompto Argentum. Οι δεσμοί που αναπτύσσονται μεταξύ αυτών των χαρακτήρων αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του Final Fantasy XV.



Για να είμαστε ειλικρινείς αυτό είναι κάτι που το έχουμε ξαναδεί και στο παρελθόν στην σειρά, καθώς ο εκάστοτε πρωταγωνιστής ανέπτυσσε διαφορετική σχέση με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του. Η λογική που ισχύει μπορεί να είναι η ίδια στην ουσία, αλλά η εμπειρία είναι τελείως διαφορετική, αφού σας δίνεται η αίσθηση ότι ανήκετε σε μία παρέα. Οι τέσσερις φίλοι συνομιλούν τακτικά μεταξύ τους, συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες μαζί και εν τέλει συμπεριφέρονται ως ένα ενιαίο σύνολο. Ως εκ τούτου δεν έχουμε παρά να αποδώσουμε τα εύσημα στους developers για τον τρόπο με τον οποίο αποδίδονται οι πρωταγωνιστές της ιστορίας, αλλά και τον τρόπο που έρχονται στο προσκήνιο οι ισχυροί αυτοί δεσμοί φιλίας. 

Δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους υπόλοιπους NPC, συμπεριλαμβανομένων και των villains της ιστορίας, καθώς δεν αφιερώνεται ο ίδιος χρόνος για την απόδοση των προσωπικοτήτων τους. Το στοιχείο αυτό αμαυρώνει κάπως το σενάριο του Final Fantasy XV, το οποίο είναι αρκετά ενδιαφέρον, αλλά σίγουρα δεν πλησιάζει τα μνημειώδη επίπεδα των προηγούμενων κεφαλαίων της σειράς. Όπως και να έχει πάντως η ιστορία θα σας κρατήσει σε εγρήγορση για τουλάχιστον 40 ώρες, όσο διαρκεί δηλαδή και το Final Fantasy XV. 

Ο χρόνος πλέον κυλά κανονικά
Από πλευράς gameplay το νέο Final Fantasy μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένα Action RPG, καθώς πλέον όλες οι μάχες διεξάγονται σε πραγματικό χρόνο. Ο Noctis, όπως προαναφέραμε, είναι ο μοναδικός playable χαρακτήρας, εντούτοις τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας έχουν πρόσβαση σε διάφορα special skills και αρκετά passive abilities. To σύστημα μάχης εκ πρώτης όψεως φαίνεται αρκετά απλοϊκό, αλλά στην πορεία θα διαπιστώσετε ότι διαθέτει εξαιρετικό βάθος. Αρχικά μπορείτε να τα βγάλετε πέρα με απλές button mashing τακτικές, παρακάτω όμως θα χρειαστεί να συνδυάσετε τις επιθέσεις σας με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας, να προσαρμόσετε την στρατηγική σας ανάλογα με τον αντίπαλο που αντιμετωπίζετε, να κάνετε dodge και warp την κατάλληλη στιγμή κ.ο.κ.

Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Noctis έχει πρόσβαση σε τέσσερα ξεχωριστά όπλα μέσα στην μάχη, ενώ η εναλλαγή των όπλων αυτών γίνεται άμεσα και ανά πάσα στιγμή μέσω του d-pad του χειριστηρίου σας. Κάθε πλάσμα που θα αντιμετωπίσετε είναι τρωτό σε συγκεκριμένο τύπο όπλου (swords, daggers, dual swords κτλ.) και όπως είναι φυσικό θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το κατάλληλο όπλο για κάθε περίσταση. Ο Noctis επίσης μπορεί να τηλεμεταφερθεί (warp) σε κοντινές αποστάσεις, κάνοντας παράλληλα και επίθεση (το λεγόμενο warpstrike) ή απλά να κάνει warp σε κάποιο σημείο υψηλού υψομέτρου για να παρατηρήσει καλύτερα το πεδίο της μάχης και να ανανεώσει παράλληλα τα αποθέματα του magic του. 

Τα magic points και η σωστή διαχείρισή τους αποτελούν ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας στο Final Fantasy XV, καθώς οι περισσότερες ενέργειές σας καταναλώνουν MP. Για παράδειγμα κάθε φορά που αποφεύγετε μια επίθεση (dodge) ή χρησιμοποιείτε ένα spell καταναλώνετε ένα σημαντικό ποσοστό της magic bar σας. Αν τελειώσουν τα MP σας, ο Noctis μπαίνει στο Stasis mode και δεν μπορεί πολεμήσει. Η μοναδική διέξοδος από αυτή την δυσχερή θέση είναι να κρυφτείτε πίσω από κάποιο σημείο κάλυψης ή να κάνετε warp σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο (μπορεί να είναι βράχος, δέντρο, μια κολόνα ηλεκτροδότησης κ.ο.κ) για να αναπληρώσετε τα magic points. 

Σε σχέση με το Episode Duscae demo παρατηρήσαμε αρκετές βελτιώσεις, καθώς πλέον η διαδικασία του lock-on πάνω σε κάποιο αντίπαλο είναι πολύ πιο εύχρηστη και λειτουργική. Βελτιωμένο είναι και το συμμαχικό A.I, αφού τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας που ελέγχονται από την CPU ανταποκρίνονται πλέον καλύτερα στην μάχη και δεν χρειάζεται συνεχώς να κάνετε... babysitting. Στα ίδια υψηλά επίπεδα κινείται και το εχθρικό A.I., κάτι που όπως είναι φυσικό έχει και τις ανάλογες επιπτώσεις στον συνολικό βαθμό πρόκλησης. Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα boss fights, τα οποία είναι σε θέση να προσφέρουν μοναδικές συγκινήσεις, ενώ κατά κανόνα θα πρέπει να εκτελέσετε μια συγκεκριμένη τακτική μέσα στην μάχη για να θριαμβεύσετε. 

[size=33]Η Square Enix καινοτομεί και αλλάζει δραστικά το παραδοσιακό Final Fantasy gameplay, αλλά οι όποιες αλλαγές γίνονται πάντα με σεβασμό σε αυτά που πρεσβεύει η σειρά εδώ και τρεις περίπου δεκαετίες.[/size]



Σημαντικές αλλαγές συναντάμε στα spells και στα Astrals (τα Summon spells από τα προηγούμενα Final Fantasy), καθώς η χρήση της μαγείας φέρνει κάπως σε Dark Souls. Για παράδειγμα κάθε spell μπορεί να χρησιμοποιηθεί συγκεκριμένες φορές, ενώ για να κάνετε recharge θα πρέπει να συλλέξετε energy από το περιβάλλον. Τα Astrals με την σειρά τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Το πρόβλημα που εντοπίσαμε δεν αφορά στους περιορισμούς που τίθενται στην χρήση της μαγείας, καθώς πλέον μπορεί μεν να castάρετε λιγότερα spells, αλλά η ζημιά που προκαλούν είναι πραγματικά τρομακτική. Οι όποιες ενστάσεις μας αφορούν την έλλειψη ποικιλίας, αφού κατά κανόνα συναντάμε τα παραδοσιακά Fire, Blizzard και Lightning. Αργότερα σας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσετε κάποια επιπλέον effects, όπως poison ή healing, αλλά η ουσία είναι ότι έχουμε μόλις τρία spells.

Ένας τεράστιος κόσμος ξεδιπλώνεται μπροστά σας
Πέρα από το σύστημα μάχης, η δεύτερη μεγάλη αλλαγή που συντελείται εδώ αφορά την εξερεύνηση του κόσμου. Σε αντίθεση με τους προκατόχους του, το Final Fantasy XV διακρίνεται για την open world φύση του, καθώς από το ξεκίνημα της περιπέτειάς είστε σε θέση να αναλάβετε διάφορα προαιρετικά quests και να εξερευνήσετε το περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το pathfinding είναι εξαιρετικά εύχρηστο, αφού μπορείτε να ορίσετε waypoints σε διάφορα σημεία του χάρτη και στην πορεία να κατευθυνθείτε σε αυτά χωρίς να χάσετε τον προσανατολισμό σας. 

Η περιήγηση σας μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, είτε με τα πόδια (η διαδικασία αυτή είναι και η πιο χρονοβόρα), είτε με αμάξι, ενώ υπάρχει και η επιλογή του fast travel. Προβλήματα παρατηρούνται και στους τρεις τρόπους, αφού αν είστε πεζοί θα χρειαστεί να περπατήσετε για αρκετή ώρα, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνο κατά την διάρκεια της νύχτας (βγαίνουν πιο ισχυρά mobs), ενώ κάνοντας fast travel θα χρειαστεί να υποστείτε μεγάλα loading times. Τέλος, η μετάβαση με το αμάξι από μια τοποθεσία σε κάποια άλλη διαρκεί συνήθως 1-3 λεπτά. Στην τελευταία περίπτωση πάντως μπορείτε να ακούσετε διάφορα κομμάτια στο cd player του αμαξιού και να συμμετάσχετε σε συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας. 

Διαφορές παρατηρούνται και στο leveling system, καθώς τα exp που κερδίζετε από τις μάχες και τα quests δεν κατανέμονται άμεσα στα μέλη του party σας. Αντίθετα για να κάνετε level up θα πρέπει να κατασκηνώσετε σε συγκεκριμένα σημεία ή να αναζητήσετε καταφύγιο στα τοπικά πανδοχεία. Να σημειωθεί εδώ ότι στο Final Fantasy XV υπάρχει δυναμική εναλλαγή ημέρας/νύχτας και κατά τις νυχτερινές ώρες τα mobs είναι πολύ πιο επιθετικά και το level τους είναι κατά κανόνα υψηλότερο από το δικό σας. Καλό θα είναι να κατασκηνώσετε λοιπόν για να βγάλετε με ασφάλεια τη νύχτα και παράλληλα να απολαύσετε ένα από τα γεύματα που έχει ετοιμάσει ο Ignis. Κάθε φορά που γευματίζετε κερδίζετε διάφορα buffs για την επόμενη μέρα, όπως αυξημένα hit points, μεγαλύτερο damage κτλ. Από την άλλη όταν κοιμάστε σε πανδοχεία έχετε bonus στα exp σας. Με άλλα λόγια υπάρχει το δίλημμα “buffs ή περισσότερα exp”. Αν πρόκειται να αντιμετωπίσετε κάποιο boss πάντως καλό θα είναι να προτιμήσετε τα buffs και την επόμενη μέρα να κοιμηθείτε σε ένα πανδοχείο για να πάρετε περισσότερα exp.

Το end-game περιεχόμενο θα σας κρατήσει συντροφιά για αρκετές επιπλέον ώρες (20-30), αφού υπάρχουν αρκετά quests υψηλού level, τα οποία διακρίνονται για τον μεγάλο βαθμό πρόκλησης που προσφέρουν. Η αλήθεια είναι πάντως ότι τα περισσότερα quests αφορούν την εξολόθρευση κάποιου συγκεκριμένου πλάσματος ή είναι τυπικά fetch quests, όπου και θα πρέπει να συλλέξετε ένα αντικείμενο. Για να είμαστε ειλικρινείς πιο διασκεδαστικό βρήκαμε το fishing minigame, στο οποίο προσπαθείτε να ψαρέψετε συγκεκριμένα ψάρια, χρησιμοποιώντας διάφορα καλάμια και μια ποικιλία από δολώματα. 

Η Luminous Studio ξεδιπλώνει τις αρετές της
To όραμα της Square Enix για το 15ο κεφάλαιο της σειράς Final Fantasy παίρνει σάρκα και όστα μέσα από την Luminous Studio, τη νέα in-house μηχανή γραφικών της ιαπωνικής εταιρείας. Η συγκεκριμένη engine μας είχε ήδη δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής στα demo του Final Fantasy XV, αλλά όπως είναι φυσικό τα μόνα ασφαλή συμπεράσματα μπορούν να βγουν από το τελικό προϊόν, το οποίο και έχουμε επιτέλους στα χέρια μας. Σε ότι έχει να κάνει με το level design, οι developers έκαναν εξαιρετική δουλειά, καθώς τα περιβάλλοντα έχουν σχεδιαστεί με μεγάλη λεπτομέρεια και φαντασία και παίρνουν στην κυριολεξία ζωή μέσα από ένα dynamic night/day cycle. Τα lighting effects είναι πραγματικά μοναδικά, ενώ σε υψηλά επίπεδα κινούνται και τα particle effects. Με την σειρά του draw distance έχει τεράστιο βάθος, αν και η αλήθεια είναι ότι οι πιο παρατηρητικοί από εσάς θα εντοπίσουν συχνά φαινόμενα texture popping.

To Final Fantasy XV τρέχει στα 1080p/30fps στο PS4 και στα 900p/30fps στο Xbox One, ενώ χρησιμοποιείται και dynamic resolution scaling, κάτι που σημαίνει ότι η οριζόντια ανάλυση της οθόνης μεταβάλλεται συνεχώς με στόχο να διατηρηθεί σταθερό το frame rate στα 30fps. H έκδοση για την κονσόλα της Microsoft παρουσιάζει σταθερότερο frame rate από την αντίστοιχη για PS4, αλλά υστερεί σημαντικά στο οπτικό κομμάτι, καθώς τα textures έχουν την τάση να απεικονίζονται υπέρ του δέοντος θολά και “ξεπλυμμένα”. Είναι φανερό ότι χρειάζονταν να γίνει καλύτερο optimization στο Xbox One, όπως και ότι έχει δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στην PS4 έκδοση. Γενικώς οι ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης δεν έχουν εξοικειωθεί πλήρως με την αρχιτεκτονική του Xbox One και ξεχνούν ότι τα προϊόντά τους δεν κυκλοφορούν μόνο στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. 

Από ηχητικής πλευράς συναντάμε ένα εξίσου ποιοτικό αποτέλεσμα, τόσο σε ότι έχει να κάνει με το soundtrack, όσο και το voice acting. To πρώτο το έχει επιμεληθεί η Yoko Shimomura, η οποία φέρει στην πλάτη της μια εμπειρία δεκαετιών στον χώρο των video games, με μεγάλη θητεία τόσο στην Capcom, όσο και στην Square Enix. Τα μουσικά θέματα του Final Fantasy XV αφήνουν θετικές εντυπώσεις, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο soundtrack περιλαμβάνονται δεκάδες ακόμη κλασικές συνθέσεις από τα προηγούμενα κεφάλαια της σειράς. Υπάρχουν τόσο ιαπωνικά, όσο και αγγλικά voice-overs, αν και στην περίπτωση που επιλέξετε τα αγγλικά θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν κάποια θέματα όσον αφορά το lip sync.

H σειρά βαδίζει σε νέο μονοπάτι
Η Square Enix ρίσκαρε αλλά εν τέλει δικαιώνεται για τις επιλογές της, καθώς το Final Fantasy XV αποδεικνύει ότι η σειρά έχει ακόμη πολύ μέλλον μπροστά της. Υπάρχουν κάποιες στιγμές που σας δίνεται η αίσθηση ότι δεν παίζετε Final Fantasy, αλλά κάποιο άλλο Action RPG της αγοράς, εντούτοις οι στιγμές αυτές είναι πραγματικά λίγες και καταφέρνουν να αμαυρώσουν την συνολική θετική εικόνα. Παρά τις τεράστιες και κοσμοϊστορικές -τολμούμε να πούμε- αλλαγές που συντελούνται εδώ, καθώς μιλάμε για το πρώτο αμιγώς real time Final Fantasy, η ιαπωνική εταιρεία καταφέρνει να διατηρήσει αναλλοίωτο τον πυρήνα της σειράς και να μας παρουσιάσει ξανά όλα τα στοιχεία που αγαπήσαμε σε αυτή. Το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος με τον οποίο αποδίδονται αυτά τα στοιχεία, αφού πλέον χρησιμοποιείται ένα διαφορετικό πρίσμα. 

Θετικά: 
- “Βαθύ” σύστημα μάχης
- Διαθέτει έναν τεράστιο open world κόσμο
- Υψηλός βαθμός πρόκλησης
- Ενδιαφέρον σενάριο
- Οι δεσμοί φιλίας μεταξύ του Noctis και των βασικών NPC
- Αξιόλογο soundtrack
- Χορταστική διάρκεια με πλούσιο end-game περιεχόμενο
- Θεαματικά lightning και particle effects
- Σταθερό frame rate
- Εντυπωσιακά boss fights και υψηλό A.I. 

Αρνητικά:
- 900p στο Xbox One
- Τυπικά side quests
- Κάποιοι χαρακτήρες δεν παρουσιάζονται όσο λεπτομερώς θα θέλαμε
- Μεγάλα loading times
- Προβληματικό lip sync

Βαθμολογία
Γραφικά: 8 
Ήχος: 8.5 
Gameplay: 8.5 
Αντοχή: 8.5 
Γενικά: 8.3 

Ενδεχομένως θα ξενίσει τους παραδοσιακούς φίλους της σειράς, αλλά ακόμη κι αυτοί θα το λατρέψουν αν του δώσουν μια ευκαιρία. 



















































































































http://www.gameworld.gr/component/content/article/190-games/26330-final-fantasy-xv

http://www.best-gaming.net/

Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα


 

Best GamingΑκολουθήστε μας ΥποστήριξηΕπιπρόσθετες πληροφορίες
Πολιτική Απορρήτου


© Copyright 2015-2017,Πνευματικά δικαιώματα κατοχυρωμένα best-gaming.net .